keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

DIY-projektit blogissa


Kotiäitiyden rinnalla minulla on tällä hetkellä menossa kaksi projektia. Jaan vähäisen oman aikani bloggaamisen ja DIY-projektien kesken. Molemmat harrastukseni ovat minulle todella rakkaita ja välillä ne myös yhdistyvät ja kuvia sekä ohjeita DIY-projekteista löytyy myös täältä blogin puolelta. Lisäksi puuhailen yhden vielä salaisen jutun parissa, josta en voi vielä muuta sanoa. Tämä pienoinen puhumattomuus ei johdu minusta itsestäni, vaan muista syistä. Toivon, että syksyn ehtiessä pidemmälle minulla olisi teille jotakin todella kivaa kerrottavaa. Asian eteen olen uurastanut paljon ja tietty välietappi on saavutettu, josta olen myös hirmuisen ylpeä ja nyt työ jatkuu. Onneksi kaikki ideat ovat jo paperilla ja osa töistä myös aloitettu. On ollut aivan mahtavaa, että vintillä on nyt minulle se pieni oma soppi näihin hommiin. Muuten sotku ja kaaos valtaisi koko keittiönpöydän. Millaisia harrastuksia teillä on? Omat harrastukset ovat melkoinen voimavara!! TÄSTÄ pääset selailemaan erilaisia DIY-projektejani. Loppua ei näy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti